Sunday, September 23, 2012

Self-Introduction

こんにちは。はじめまして。アンダーソンです。三年生です。どうぞよろしく。

4 comments:

  1. あんでれそんさん、

    I think you commented on my first post! You should use google translate on your post, it comes out pretty funny even though your ひらがな is correct.

    I hope we get to know each other better through にほんご!  

    じゃあまた!
    あれん

    ReplyDelete
  2. はじめまして。わたしのなまえはカメラダリセイです。わたしはノートルダムだいがくのにねんせいです。そして、せんこうはいがくです。どうぞよろしく。

    じゃまたね。

    ReplyDelete
  3. はじめましで わたしは イエン です どおぞ よろしく。 わたしは ノートル ダム だいがく の だいがくせい で す。

    ReplyDelete
  4. はじめまして。 プルイットです。 ノートルダムだいがくのよねんせいです。どこから きましたか。

    ReplyDelete